ZWROTY I REKLMACJE

Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny.
Zwrot należnych środków nastąpi do 14 dni od daty otrzymania przez Garden&You przesyłki zwrotnej. Z reguły zwrotu środków dokonujemy w ciągu 2 dni roboczych.

Wszystkie nasze produkty są wybierane z największą starannością. Dbamy o jakość naszych usług i towarów, jeśli jednak zdarzy się, że zakupiony przez Państwa produkt nie spełnia oczekiwań można go zwrócić lub zareklamować.

Przesyłki zwrotne prosimy kierować na adres:

Strobów 2D, magazyn 3,
96-100 Skierniewice, z dopiskiem „Garden&You zwrot lub reklamacja”. 

  • ZWROTY

W przypadku zwrotu towaru prosimy postępować w następujący sposób: 

  1. Wysłanie maila z informacją o zwrocie na info@garden-you.pl.
  2. Wypełnienie formularza zwrotu dostępnego tutaj i umieszczenie go w kartonie. 
  3. Umieszczenie w kartonie towaru, który:
    • nie nosi śladów użytkowania,

    • jest kompletny,

    • nadaje się do dalszej odsprzedaży.
  4. Karton należy dobrze zabezpieczyć. 
  5. Odesłać paczkę na koszt własny na wskazany wyżej adres. 

Gdy zwrot zostanie przyjęty przez sklep, nastąpi przekazanie środków do Klienta w kwocie równej cenie zakupionych produktów. 

Z przyczyn technicznych nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”. 

  • REKLAMACJE

Produkty sprzedawane przez Garden&You objęte są gwarancją. Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie, należy spisać protokół i postępować zgodnie z poniższymi krokami. Tak samo postępujęmy przy zgłaszaniu zwykłej reklamacji.

  1. Wypełnienie formularza gwarancji dostępnego tutaj i przesłanie go na maila wraz ze zdjęciami reklamowanego produktu na adres info@garden-you.pl. 
  2. Nasza obsługa skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub mailowo w możliwie jak najszybszym czasie – do max 14 dni. 
  3. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie towaru lub jego naprawie ( po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem), prosimy o umieszczenie towaru wraz z wypełnionym formularzem gwarancji w kartonie.
  4. Karton należy dobrze zabezpieczyć.
  5. Odesłać paczkę na nasz koszt ( po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem) na wskazany wyżej adres. 

Przy Reklama