ZWROTY I REKLMACJE
Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny.
Zwrot należnych środków nastąpi do 14 dni od daty otrzymania przez Garden&You przesyłki zwrotnej. Z reguły zwrotu środków dokonujemy w ciągu 2 dni roboczych.
Wszystkie nasze produkty są wybierane z największą starannością. Dbamy o jakość naszych usług i towarów, jeśli jednak zdarzy się, że zakupiony przez Państwa produkt nie spełnia oczekiwań można go zwrócić lub zareklamować.
Przesyłki zwrotne prosimy kierować na adres:
Strobów 2D, magazyn 3,
96-100 Skierniewice, z dopiskiem „Garden&You zwrot lub reklamacja”.
- ZWROTY
W przypadku zwrotu towaru prosimy postępować w następujący sposób:
- Wysłanie maila z informacją o zwrocie na info@garden-you.pl.
- Wypełnienie formularza zwrotu dostępnego tutaj i umieszczenie go w kartonie.
- Umieszczenie w kartonie towaru, który:
-
nie nosi śladów użytkowania,
-
jest kompletny,
- nadaje się do dalszej odsprzedaży.
-
- Karton należy dobrze zabezpieczyć.
- Odesłać paczkę na koszt własny na wskazany wyżej adres.
Gdy zwrot zostanie przyjęty przez sklep, nastąpi przekazanie środków do Klienta w kwocie równej cenie zakupionych produktów.
Z przyczyn technicznych nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”.
- REKLAMACJE
Produkty sprzedawane przez Garden&You objęte są gwarancją. Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie, należy spisać protokół i postępować zgodnie z poniższymi krokami. Tak samo postępujęmy przy zgłaszaniu zwykłej reklamacji.
- Wypełnienie formularza gwarancji dostępnego tutaj i przesłanie go na maila wraz ze zdjęciami reklamowanego produktu na adres info@garden-you.pl.
- Nasza obsługa skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub mailowo w możliwie jak najszybszym czasie – do max 14 dni.
- Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie towaru lub jego naprawie ( po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem), prosimy o umieszczenie towaru wraz z wypełnionym formularzem gwarancji w kartonie.
- Karton należy dobrze zabezpieczyć.
- Odesłać paczkę na nasz koszt ( po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem) na wskazany wyżej adres.
Przy Reklama